n.k.b story

Isnin, 3 September 2012

nie gambar aku masa akhir tahun 2007... masa tu aku form 3.. nie lah geng aku kat skolah nie..aku... farah,ayu,abot,eda,ngn anum,zarah, and aishah.. hehehhe bila diingatkan bali time skolah kat sini banyak yang klaka n suka n duka la... hehehe.. kat skolah nie aku skolah 3 tahun.. dr form 1-3.. masa skola kat cni aku slalu ponteng skolah.. mse form 2 r... time tu baru nak naik kan.. so degil r skit.. hahhaha...bila pontemg.. dak2 gambar sebelah nie la yang join sekaki pontemg.. hhahah... nampak jer suci muka dak2 nie.. tp dogei nye yaaa rabbbi..hhahhahaha... masa form 2 aku pernah terkantoi ngn cikgu disiplin.. sbb ponteng n berkeliaran kat kelas org.. last2 kne panggil...time tu da xsempat lari da..hehe.. so apa boleh buat... terima jela... hehhe... cikgu tu siap mintak no telefon uma lagi.. time tu aku da cuak da,,, mati r aku lepas nie.. hehhehe.ala rupa nya dia kertak jer lebih... padahal xcall pon umah aku...hahhaha... selamat... pstu aku penah ponteng amali solat...kne panggi ngn cikgu rohaya... siap kne buat akuan sumpah lagi..."saya nurul nabilah tidak akan ponteng amali solat lagi" hehehe... pastu aku jadi baik sikit la... hehhehe.. last2 aku syg nak mampos ngn cikgu rohaya nie...cikgu yg aku takot nak mampos nie aku jadi syg ngn dia..tiap kali kelas dia jer,,aku mst berkobar2 nak blajar.. dia ajar BM jer...hehehhe.... lagi.... pengalaman aku kat skolah nei, aku penah n slalu sgt kne kutuk ngn dak2.. yang aku slekeh.. hahah... xcomei mcm dak2 lain.. by the way.. do i care what u want to say... hehhe... janji aku xkacaw periuk uma ko..hahha.. sapa yang kutuk aku tu dlu... slagi dia x mintak maaf,,, aku xnak maafkan.. lantak lah ko.. hahhaha.. sedap je ko kutuk aku dulu kan.. xguna punya manusia.. that all  nt sambung citew lg :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan