nurulkuloibellzz

Jumaat, 31 Ogos 2012

 nama: nurul nabilah
umur: 20 tahun (12)
DOB: 1.4.1992
POB: hospital besar kangar, perlis
high school: SMKDUAM n SMKSE
low school : SK inaS
zoDIAk: arieS

 ni laptop kesayangan saya.. pakai dia 2bulan jer.. pastu rosak..sbb starting xda.. banyak sangat tukang repair dia.. last2 laptop nie ganap..  panas jugak bila dipikirkn... bende nie x abis repair pon kne bayaw 200.. palat ke x palat.. last2 aku bagi laptop nie kat skandle aku yg kje kat lowyat.. dia ckp laptop nie nk kne tuka motherboard.. dr tuka menatang tu bek aku beli baru.. so lptop nie aku bg kt dia yg duk s.alam nie.. dia ckp laptop nie da kne ukum buang da,.. so aku redha jela.. betul or x tuhan jer yang taw.. papepon si penipu xkan kemana,, btw thank a lot!!!
 nie gambar family aku.. dlm gmbr nie ada 2 org xda..so still x complete lagi.. kakak aku yang kat rantauan org.. n sepupu aku angan anak paktam aku.. dia beraya kat johor dengan ibunya.. hehhe,.. tp nie raya tahun 2009... skrg da tahun 12 da... da tambah baru lg cucu nenek aku sowang nie..hahahhahah... haaa... cicit dia pon ada 3 org da skrg nie.. n coming soon akan datang lg sorang cicit dr bajau..
 nie gambar aku masa tahun 2010 kot.. hehhehe.. xingat r.. time nie kurus sikit r dr skrg.. hehehhee...skrg da mendadak naik da berat badan aku..apa boleh buat.. asik senang ati jer kan..hahhahaha.... lps nie nak prektis jd susah hati la.. makin gemok or kurus?? hehehehhehe...

ni kawan aku masa keje kat on semiconductor..  yang baju putih nie nama dia lissa, dak taman jasmin kot.. yang pegang mikrofon nie plak nama dia intan.. dak taman sri pagi.. dua2 dak senawang nie... aku satu deparment dengan intan nie.. department final test.. yang lissa nie dipartment sebelah aku.. nme deparment aku da lupa..hahahaha... gambar nie masa karaoke kat city idol sri pagi... hehe..  rapat2 muka lak korang kan.. hahhaha gedik..hahhaha .. diorang nie sebaya aku.. tp kenal masa keje.. smua nie lain skolah.. tp duduk dalam satu daerah yang sama. :p

 yang nie plak nama dia faikah.. aku kenal dia nie pon mse keje kat on semiconductor gak.. dia nie gila2 gak..pastu kadang2 copek naik angin.. hahhahaha....  smua dak2 dlm gmbr nie da benti keje kat situ.. xtahan katanya..hehehe... aku jela yang mampu bertahan selama hamoir setahun..akhirnya aku pon benti juga..sbb sambung blaja.. :p ... keje kat situ xtahan satu jela.. masa dia lama sangat... 12 jam.. bangun kne awal pagi.. kol 5 da bangun da.. kol 6 da masuk kje..hehhee.. gaji ok la.. hehhee.. buley la.. dr yg lain2..




nie ada lah aku..aku adalah aku.. korang kenal sapa aku???hanya aku yang taw sapa aku sebenarnya.. dan NYS

Isnin, 27 Ogos 2012

Kawan kawan saya

Gmbr reramai ni mse g genting ngn member2... Yg kt mcd ni smbut hari perpisahan edy n shuhada...hahaha



Masa keje kat on semiconductor

<p>Yg ni gambr mse aku keje kat kilang on.. Kilang ni kilang yg ada standart skit r kan... Ade la juga keje..dr korg menganggur tu... Nk pndang rendah kt org kilang konon..dr ko abiskn beras kt uma ko... Baik keje kan... Hahahaha...so jgn nk pandang rendah kat org kilang k... Duit kje tu halal..dr ko paw duit mak abah ko..lg plak... Aku keje kat kilang nie hampir 2 tahun..gaji aku sebulan ade lah.... Lps r utk tolong mak baya bil air n api..hahahaha... Mse keje kat on ni aku kenal mcm2 org..haha.... Ada yg busuk ati..ada yg baik hati...ada yg kuat ngumpat..ada yang kuat maki...ada yg xpuas ati ngn aku pon de. .ade yg xseda diri...mcm2 r ada...haha..law aq ckp smpi tahun depan pon xkan abis...so kat situ aku dpt byk pengalaman suka n duka.. Lah... Hahaha... Aku nye tempat keje dipartment final test sosm...haha... Bhagian test chip... Ala...chip...xkan xtaw...menatang yg kecik2 tu... Produk tu bleh letak kt tpon...radio...n mcm2 g ...r.... Kjee kt sni xla penat mne pon... Tp kje kt sini byk risiko...sbb tu kne ikot prosedure ...klaw x korg maybe dlm bahaya...hahaha... Tgn putus  ke... Kne karen ke...haha...so becaful..hhahaha.. Slain tu kne jaga chip yg belum ditest tu smpai nk kne anta supayq xda variant... Klaw ada variant... Korang jawap dgn orang atas ko...hahaha...baju nk masuk line pon da mcm alient da tu... Nmpak x...hahahaha... Memula aku pkai bju tu rse malu nak mampos..rse mcm kt angkasa lak da...hahaha.. Tp bila da lamaa...da xeran da siot..hahahahah...tu je kot... Smbung lg nanti

Masa sem satu group 4 f


gambar nie time kitorang presentation PPd yg kne nyanyi tu.. maasa nie kitorang nyanyi lagu i have a dream... heheehehe.. mase nie kitorang buat ala2 koir.. hehhehehe... tu yg smua pkai seragam tu.. nmpak x smua pkai bju lab.. hahahhaa... dr blakang skali kak jue,aku,linda,kak noor,fatrin,akma,myra and ina.. hhehhehe.. subjek PPD nie mse sem satu kitorang mmg ske kene dera nyanyi la,,blakon la... buat cita dongeng la... speaking depan orang ramai sorang2 la.. mak oi malu weh... aku xnk lg... malu!!.. hahahhahah law aku fasih BI bleh r aku buat.. hahhaha nie aku xpandai ckp Bi.. sedih siot..hahhaahaa ... da la sem 3 nie ada lagi subjek mcm nie.. tp dengar dak nie ckp lg susah dr yg nie...hahahaha hadap kanjela..lhahahahahahah mampos aku... hahahhaa.. sapa2 ada petua untuk aku x>?? cara cakap BI dengan fasih nye.. dengan cepat nye.. hehehhehe... sapa ada petua untuk tu, sila share dengan saya ye.. terima kasih

Gemuruh-Search Dan wings

lagu ni manyak kenangan saya dua tahun lepas.. dengan member pon de kenangan dengan lagu nie.. taw apa khemistri aku dengan lagu nie... hahaha... karok mst ada lagu nie.. law xda lagu nie xsah.. hahhaha.. btw.. tu jer apa yang aku nak cakap

Jumaat, 24 Ogos 2012

Nurul nabilah mustafa

Arini raya yg ke 7... Da sminggu kita raya..so... Duit raya makin bekurang... G karok r..sik minyk moto r..topupr... Sok nk g rebonding plak.. Haha...sengkek balik r aq...haha btw... Arini duk gumah jer... Nk kua dak2 ni xda msg pon.. Xkn aq nk kua alone lk kan..haha...so duk jela uma ni...ngntok doh..smlman x tdo..kot tdo pon kol 5 pg td...mata aq mgedik xnk tido...ish geram tol aq...siang bru terhege2 nk ngntok.. Huh... Xpe la..sabo jela yek...hahaha... Nk g tgk wyg rse mls lak nk g town... Mls nk rider... Huh... Nek texy apatah lg...haha...law de drive xpa lh juga...haha... Ni da trmasuk 10 kali aq menguap ngntok. Tp aq xnk tdo... Hahaha... Tp bosan plk ni..aih nk buat apa ek..nk kaco bdk...aku nk kaco sapa... Update blog ni pon guna phone.. Mls nk onn lappy... Sbb aku  baring...hahaha... On lapppy kne duduk...hahahahah penat taw... Hahagah.. Xda cite best ke raya ni...adoi bosan tol lah!!!!!