n.k.b story

Jumaat, 31 Ogos 2012

ni kawan aku masa keje kat on semiconductor..  yang baju putih nie nama dia lissa, dak taman jasmin kot.. yang pegang mikrofon nie plak nama dia intan.. dak taman sri pagi.. dua2 dak senawang nie... aku satu deparment dengan intan nie.. department final test.. yang lissa nie dipartment sebelah aku.. nme deparment aku da lupa..hahahaha... gambar nie masa karaoke kat city idol sri pagi... hehe..  rapat2 muka lak korang kan.. hahhaha gedik..hahhaha .. diorang nie sebaya aku.. tp kenal masa keje.. smua nie lain skolah.. tp duduk dalam satu daerah yang sama. :p

 yang nie plak nama dia faikah.. aku kenal dia nie pon mse keje kat on semiconductor gak.. dia nie gila2 gak..pastu kadang2 copek naik angin.. hahhahaha....  smua dak2 dlm gmbr nie da benti keje kat situ.. xtahan katanya..hehehe... aku jela yang mampu bertahan selama hamoir setahun..akhirnya aku pon benti juga..sbb sambung blaja.. :p ... keje kat situ xtahan satu jela.. masa dia lama sangat... 12 jam.. bangun kne awal pagi.. kol 5 da bangun da.. kol 6 da masuk kje..hehhee.. gaji ok la.. hehhee.. buley la.. dr yg lain2..




nie ada lah aku..aku adalah aku.. korang kenal sapa aku???hanya aku yang taw sapa aku sebenarnya.. dan NYS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan