n.k.b story

Jumaat, 31 Ogos 2012

pape pon bole

 nama: nurul nabilah
umur: 20 tahun (12)
DOB: 1.4.1992
POB: hospital besar kangar, perlis
high school: SMKDUAM n SMKSE
low school : SK inaS
zoDIAk: arieS


 nie gambar family aku.. dlm gmbr nie ada 2 org xda..so still x complete lagi.. kakak aku yang kat rantauan org.. n sepupu aku angan anak paktam aku.. dia beraya kat johor dengan ibunya.. hehhe,.. tp nie raya tahun 2009... skrg da tahun 12 da... da tambah baru lg cucu nenek aku sowang nie..hahahhahah... haaa... cicit dia pon ada 3 org da skrg nie.. n coming soon akan datang lg sorang cicit dr bajau..
 nie gambar aku masa tahun 2010 kot.. hehhehe.. xingat r.. time nie kurus sikit r dr skrg.. hehehhee...skrg da mendadak naik da berat badan aku..apa boleh buat.. asik senang ati jer kan..hahhahaha.... lps nie nak prektis jd susah hati la.. makin gemok or kurus?? hehehehhehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan